Saturday, September 3, 2016

ليه تحضر ورشه عمل خدمه العملاء فى Change

ليه تحضر ورشه عمل خدمه العملاء فى Change

4 اسباب تخليك لازم تدخل ورشة عمل خدمة العملاء:-
1- كل اما كانت خدمة العملاء افضل كل اما بنيت ثقة اقوى
فى الايام دى المنافسة بين الشركات بقت عالية جداً وكل واحد عاوز يتفرد بالمميزات الى عنده .. بس خلى بالك لو خدمة العملاء مش كويسة .. عملائك مش هيكملوا معاك وهتخسر ناس كتير لو انت مش عارف تحببهم فيك و تحل المشاكل الى بيوجهوها فى حياتهم.
2- خدمة العملاء اهم من سعر المنتج بتاعك
معظم استفتاءات الرأى للعملاء معظهم قال انهم بيفضلوا اكثر يكونوا فى مكان مرتاحين فيه و بيحبوا يتعاملوا مع الناس اللى فيه حتى لو اغلى مش هتفرق معاهم ( اشترى راحة بالك بمعنى اصح )
3- الناس هتبدأ تتكلم عنك Word Of Mouth
ايوة دى اهم حاجة بقى .. عاملت الناس كويس و خليتهم يحبوك و يحبوا يجولك .. هيتكلموا عنك لو حد سأل على خدمة او منتج معين هيبقوا مبسوطين جداً وهما بيرشحوك انت عشان تنقذهم .. شركة بلاك بيرى فى يوم من الايام كانت ناجحة بسبب كدة ( مكنتش بتعمل اعلانات خالص وفى نفس الوقت موبايل Black Berry كان فى ايد كل الناس )
4- هتقلل المشاكل الى بتحصل للعملاء
خلينا متفقين عمر ما المشاكل هتتحل ولا هتخصل .. لازم يكون فى مشاكل .. لكن الفرق ان يكون عندك فريق Customer Service قوى و ذكى يقدر يحل المشاكل دى بسرعة و ياخد قرارات سليمة .. مش يخسرك العميل 
متفوتش الفرصة .. تميز و احضر ورشة عمل خدمة العملاء فى Change على مدار يومين5 ساعات فى اليوم وادرس بالتطبيق العملي وحالات الدراسة الواقعية مع خبراء التدريب.
قيمة ورشة العمل 300 جنيه فقط بدل من 600 جنيه لاول 10 متدربين.
◙ مواعيد ورشة العمل:-
- فرع الاسماعيلية: يوم الجمعة الموافق 23 اكتوبر
- فرع مدينة نصر: يوم الجمعة الموافق 7 اكتوبر
◙ للاستفسارات برجاء الاتصال بنا على: 01111903090 / 01270666766 - 33874306 – 33874308
◙ او سجل بياناتك هنا وهنكلمك خلال 48 ساعة: https://goo.gl/t6i281


0 comments:

Post a Comment